Σου είπα ψέματα.

 “Σου είπα ψέματα ότι ήμουν απασχολημένη.

Δηλαδή, ήμουν όντως απασχολημένη, αλλά όχι έτσι όπως το αντιλαμβάνονται οι περισσότεροι άνθρωποι.

Ήμουν απασχολημένη να παίρνω βαθύτερες αναπνοές.

Ήμουν απασχολημένη με το να πάρω απόσταση από τον κόσμο, για να τον καταλάβω.

Ήμουν απασχολημένη να ημερέψω τις χιλιάδες αυθόρμητες σκέψεις μου.

Ήμουν απασχολημένη να ηρεμίσω τις ταχυπαλμίες μου.

Ήμουν απασχολημένη να πονάω που χάνω αίμα, γιατί είμαι γυναίκα.

Ήμουν απασχολημένη γιατί μιλούσα στον εαυτό μου, του έλεγα ότι είμαι καλά.

Ήμουν απασχολημένη με το να κάνω πράγματα που εσύ δεν ξέρεις καν τί σημαίνουν, ενώ για μένα είναι όλος μου ο κόσμος.

Μερικές φορές αυτοί είναι οι λόγοι που είμαι απασχολημένη και δεν θα απολογηθώ γι'αυτό.”

Christi.steyen 



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις